Online Casino Live για το 2024
wheel-center wheel-ring

Μήνυση Κύπριου επιχειρηματία σε πασίγνωστο όμιλο καζίνο για 6 εκ. $

καζινο νεα ειδησεισ τυχερα παιχνιδια
Photo Credits: Roman Lacheev / Alamy Stock Photo

Γνωστός Κύπριος επιχειρηματίας πάει στα δικαστήρια έναν από τους πιο γνωστούς ομίλους καζίνο παγκοσμίως. Με κατηγορίες για μια προφραμματισμένη πώληση ενός πολυτελούς γιότ που δεν συνέβη ποτέ.

👉 Δείτε όλα τα νόμιμα live online casino

ΝΟΜΙΜΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ στη NetBet!
eeep disclaimer
Netbet Casino Live
ΠΑΙΞΕ ΝΟΜΙΜΑ
*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Η πρόθεση της Star Entertainment να ξεφορτωθεί ένα πανάκριβο γιότ, που κάποτε χρησιμοποιούνταν για τους high roller παίκτες της, ξεκίνησε την όλη υπόθεση. Με τον Κύπριο μεγιστάνα να μηνύει τον όμιλο καζίνο επειδή φαίνεται να αθέτησε τη συμφωνία πώλησης.

Εμπλέκεται η Platinum Capital Partners, συμφερόντων του Ρόη Πογιατζή, γνωστού επιχειρηματία από την Αμμόχωστο και πρώην τραπεζίτη της Morgan Stanley και της Lehman Brothers, και της οικογένειάς του.

Το γιότ εκατομμυρίων και η παρ’ ολίγον πώλησή του

Συγκεκριμένα, η πλευρά του κ. Πογιατζή ισχυρίζεται ότι ο εισηγμένος στο αυστραλιανό χρηματιστήριο όμιλος τυχερών παιχνιδιών συμφώνησε τον περασμένο Φεβρουάριο να πουλήσει στην Platinum το “The Star”, με το οποίο μοιράζονται το ίδιο όνομα.

Πρόκειται για ένα… σούπεργιοτ μάρκας Benetti 44 μέτρων, που η συμφωνία όριζε να καταβληθεί γι’ αυτό ποσό 8,6 εκατομμυρίων δολαρίων. Αλλά αφού έλαβε προκαταβολή και άλλες αμοιβές, η Star αθέτησε τη συμφωνία και αρνήθηκε να μεταβιβάσει το γιότ, ισχυρίζεται τώρα η Platinum.

Η Star αγόρασε το σκάφος το 2019 και πλήρωσε 4 εκατομμύρια δολάρια για την ανακαίνισή του. Παρόμοια πολυτελή γιότ της Benetti μπορούν να πωληθούν μέχρι και για 20 εκατομμύρια δολάρια. Η Platinum ισχυρίζεται στα έγγραφα που κατέθεσε στο δικαστήριο ότι κατέβαλε την προκαταβολή έως τις 14 Φεβρουαρίου και κανόνισε τη μεταφορά του The Star από το Νιούκαστλ στη Μαγιόρκα της Ισπανίας.

Ωστόσο, υποστηρίζει η Platinum, η Star αποσύρθηκε από τη συμφωνία στις 21 Φεβρουαρίου. Η άρνηση της εταιρείας να προχωρήσει στην πώληση της κόστισε την ευκαιρία να ναυλώσει το σκάφος για το καλοκαίρι. Πλέον διεκδικεί αποζημίωση ύψους έως και 6 εκατομμυρίων δολαρίων.

Διαβάστε ακόμα